SPØRGSMÅL OG SVAR
BESTILLING AF PLAKAT
Er jeres plakater virkelig håndtegnet? Ja, det er de. Alle illustrationer tegnes af Maria, der er professionel illustrator gennem mere end 20 år. Det billede, du uploader bliver brugt som underlæggende skabelon for illustrationen, der sirligt og omhyggeligt tegnes op i hånden.
Billedet af mit barn mangler lidt af den ene fod og lidt af armen – kan I så bruge det? Ja, det kan vi sagtens. Vi kan også undlade at tegne sonder og navnebånd og kønsdele, hvis det ønskes. Er du i tvivl, så send os billedet på en mail eller i en besked – så svarer vi hurtigt på, om det kan lade sig gøre eller ej. Vi vil hellere sige nej, end vi vil leverer en plakat, vi ikke kan stå inde for – men det er heldigvis kun sket et par enkelte gange.
Jeg har fortrudt mit valg af referencebillede. Kan jeg få tegnet et nyt? Vi har nogle få gange oplevet, at vores kunder har fortrudt det referencebillede, der er brugt til bestilling af plakat. Og om vi ikke lige vil prøve at tegne et andet i stedet. Det kan vi desværre ikke. Hver eneste illustration er tegnet omhyggeligt i hånden, og det tager tid. Derfor kan vi ikke lave en ny til dig helt gratis – heller ikke hvis du annullerer din ordre og bestiller på ny. Hvis du finder ud af dit valgte billede ikke dur alligevel, inden plakaten er blevet trykt, tegner vi gerne en ny illustration, dette koster fra 100 DKK. Du er altid velkomme til at kontakte os, hvis du er i tvivl om dit valg af referencebillede.
Får jeg plakaten at se, før I trykker? Ja! Du får ALTID en korrektur til godkendelse, inden der sendes til tryk. Du betaler først, når du har godkendt plakaten. Derefter er der ingen returret.
Hvilket papir bliver plakaterne trykt på? Vores plakater trykkes på 230 g silk kvalitetspapir.
Hvor hurtigt får jeg en korrektur? Som hovedregel har du en korrektur dagen efter, du har bestilt din plakat. Du kan dog opleve længere korrekturtid under ekstra travle perioder som fx fars dag og jul, hvor din korrektur kan være op til 4 dage undervejs. Husk at tjekke om vores mail skulle være røget i uønsket mail, da vores mails ofte lander der pga. det/de vedhæftede billeder. Hvis du ikke får svar på din mail eller ikke modtager en bekræftelse på din bestilling, så ring eller skriv gerne en sms (25572860) eller en besked på de sociale medier til os, så tager vi hånd om det.
LEVERING OG RETUR
Hvor hurtigt har jeg min plakat? Plakaten bliver sendt til dig 3-5 hverdage efter din godkendelse. Det kommer an på, hvor travlt trykkeriet har. Skal du bruge din plakat til en bestemt dag, så kontakt os. Så ser vi, om vi kan få den rykket frem i køen.
Hvad koster leveringen? Vi har fri levering i hele Danmark. Fragt til udlandet koster fra 110 DKK.
Kan jeg returnere min plakat? Nej, det kan du desværre ikke. Da alle plakaterne er håndtegnede og helt personlige, kan vi ikke tage din plakat retur. I stedet skal du godkende din plakat, inden den sendes til tryk. Her kan du også nå at fortryde eller annullere din ordre, hvis du imod forventning skulle være utilfreds med plakaten.
Hvad gør jeg, hvis der er en fejl/skade på min plakat? Skulle der, mod forventning, være sket skade/fejl på din plakat, når du modtager den fra trykkeriet, er det vigtigt, du tager et billede af emballagen og skaden/fejlen på plakaten. Send billederne til os på en mail – husk at påføre dit ordrenummer – indenfor 24 timer, efter du har modtaget din pakke. Så sørger vi for, at du får en ny plakat.
BETALING
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I? Du kan betale med dankort, Visa, Mastercard, MobilePay og VIABILL.
Andre spørgsmål? Du er altid velkommen til at kontakte os med et opkald eller en sms på telefon 25572860, på mail info@originallines.dk eller på beskeder på de sociale medier. Vi svarer så snart vi kan – også hvis vi ser din besked udenfor arbejdstid.
Vi tager også gerne imod både ris og ros, så vi hele tiden kan blive bedre til at give dig den bedste oplevelse, når du bestiller din vigtigste plakat.